Dyrektor Zarządzający KRSiO w zarządzie EHPM- Dyrektor Kinga Wójcicka-Świderska w Zarządzie EHPM ...Czytaj dalej
Miło nam poinformować, że mamy nowego członka wspi- Natur Produkt Zdrovit Sp. z o. o. ...Czytaj dalej
serwis specjalny zakładka POLSKA/OPINIE/EUROPA- W serwisie specjalnym ...Czytaj dalej
Konferencja KRSiO pt. "Akademia reklamy i marketingu suplementów diety"
2012-10-24
W dniach 6-7 listopada br. w Centrum Zielna w Warszawie odbyła się kolejna konferencja KRSiO poświęcona tematyce suplementów diety pt. "AKADEMIA REKLAMY I MARKETINGU SUPLEMNTÓW DIETY".
Pierwszy dzień poświęcony był zagadnieniom związanym z oświadczeniami żywieniowymi i zdrowotnymi, aspektom prawnym reklamy suplementów diety obejmującymi również zagadnienia promocji aptecznej po wejściu w życie zakazu reklamy aptek. Tematyka ta została przedstawiona przez prawników z Kancelarii Prawnych współpracujących z KRSiO tj. przez Mec. Marcina Flak z Kancelarii DFL Legal oraz Tomasza Krawczyka i Mec. Monikę Zboralską z Kancelarii Radcy Prawnego - organizatora niniejszej konferencji. Dowiedzieliśmy się jak poruszać się w świecie dozwolonych oświadczeń zdrowotnych.
Następnie Pan Tomasz Pisanko (maketingowiec) przedstawił za pomocą dwóch przypadkowych produktów „na kaszel, chrypkę" tematykę „Suplementy diety versus OTC oczyma konsumenta. Siła budowy schematu reklamy w postrzeganiu marek". Mogliśmy się przekonać jak stworzyć przekaz reklamowy suplementu diety, który skutecznie trafiłby do odbiorców i pozwolił zwiększyć sprzedaż produktu, oraz jak prawidłowo wyselekcjonować odbiorcę przekazu i poznać jego preferencje.
Z kolei panowie Mariusz Jędrzejewski i Krzysztof Niewiarowski z agencji badań rynku GFK Polonia Sp. z o. o. zajmującej 3 miejsce w rankingu agencji badawczych w Polsce powiedzieli nam, dlaczego warto badać reklamę suplementów diety, czy preparatów OTC przed wypuszczeniem reklamy w radio, czy TV.
Dzień pierwszy wykładów zakończyło podsumowanie Pani Anny Starnawskiej-Oleńko Kierownika Sekcji Oceny Jakości Zdrowotnej i Znakowania Żywności nt. kontroli prawidłowości stosowania oświadczeń w prezentacji i reklamie.
Pierwsza część drugiego dnia była poświęcona warsztatom dotyczącym oświadczeniom zdrowotnym nieautoryzowanym i znajdujących się na liście pending oraz autoryzowanym oświadczeniom zdrowotnym na podstawie wybranych oświadczeń. Na podstawie których, dowiedzieliśmy się jak opisać swój produkt, wykorzystując ograniczony wykaz oświadczeń autoryzowanych i jednocześnie nie tracąc istoty przekazu reklamowego.
Druga część poświecona była warsztatom z marketingu i poprowadzona przez Panią Joannę Krysińską oraz Macieja Ufnalewskiego z OUZO DESINN. Mogliśmy przekonać się jak stworzyć skuteczną reklamę i nawiązać trwałą relację i przywiązanie klienta, niekoniecznie odwołując się do prostej zależności problem zdrowotny - antidotum, a przez to unikając przekroczenia granicy tego, co jest prawnie dozwolone.
Dziękujemy wszystkim prelegentom za wkład i zaangażowanie w pomyślny przebieg konferencji oraz firmom członkowskim KRSiO:
- Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o. o.
- Forever Living Products Poland Sp. z o. o.
- ICHEM Sp. z o. o.
- Laboratorium Medycyny Naturalnej BONIMED
- Naturell Polska Sp. z o. o.
- Novascon Pharmaceuticals Sp. z o. o.
- Olimp Laboratories Sp. z o. o.
- P.P-F. Apipol-Farma Sp. z o. o.
- P.R.P. TYMOFARM W. Brzosko Magdalena Brzosko
- PZZ HERBAPOL S.A.
za czynny udział w konferencji i warsztatach.
Organizator:
Partner:
Patron medialny: