Dyrektor Zarządzający KRSiO w zarządzie EHPM
Dyrektor Kinga Wójcicka-Świderska w Zarządzie EHPM ...Czytaj dalej

Miło nam poinformować, że mamy nowego członka wspi
Natur Produkt Zdrovit Sp. z o. o. ...Czytaj dalej

serwis specjalny zakładka POLSKA/OPINIE/EUROPA
W serwisie specjalnym ...Czytaj dalej

 


Konferencja KRSiO pt. "Akademia reklamy i marketingu suplementów diety"
2012-10-24

W dniach 6-7 listopada br. w Centrum Zielna w Warszawie odbyła się kolejna konferencja KRSiO poświęcona tematyce suplementów diety pt.  "AKADEMIA REKLAMY I MARKETINGU SUPLEMNTÓW DIETY".

Pierwszy dzień poświęcony był zagadnieniom związanym z oświadczeniami żywieniowymi i zdrowotnymi,  aspektom prawnym reklamy suplementów diety obejmującymi również zagadnienia promocji aptecznej po wejściu w życie zakazu reklamy aptek. Tematyka ta została przedstawiona przez prawników z Kancelarii Prawnych współpracujących z KRSiO tj. przez Mec. Marcina Flak z Kancelarii DFL Legal oraz Tomasza Krawczyka i  Mec.  Monikę Zboralską z Kancelarii Radcy Prawnego - organizatora niniejszej konferencji.  Dowiedzieliśmy się jak poruszać się w świecie dozwolonych oświadczeń zdrowotnych.

Następnie Pan Tomasz Pisanko (maketingowiec) przedstawił za pomocą dwóch przypadkowych produktów „na kaszel, chrypkę" tematykę „Suplementy diety versus OTC oczyma konsumenta. Siła budowy schematu reklamy w postrzeganiu marek". Mogliśmy się przekonać jak stworzyć przekaz reklamowy suplementu diety, który skutecznie trafiłby do odbiorców i pozwolił zwiększyć sprzedaż produktu, oraz jak prawidłowo wyselekcjonować odbiorcę przekazu i poznać jego preferencje.

Z kolei  panowie Mariusz Jędrzejewski i Krzysztof Niewiarowski z agencji badań rynku GFK Polonia Sp. z o. o. zajmującej 3 miejsce w rankingu agencji badawczych w Polsce powiedzieli nam, dlaczego warto badać reklamę suplementów diety, czy preparatów OTC przed wypuszczeniem reklamy w radio, czy TV.

Dzień pierwszy wykładów zakończyło podsumowanie Pani Anny Starnawskiej-Oleńko Kierownika Sekcji Oceny Jakości Zdrowotnej i Znakowania Żywności nt. kontroli prawidłowości stosowania  oświadczeń w prezentacji i reklamie.

Pierwsza część drugiego dnia była poświęcona warsztatom dotyczącym oświadczeniom zdrowotnym nieautoryzowanym i znajdujących się na liście pending oraz autoryzowanym oświadczeniom zdrowotnym na podstawie wybranych oświadczeń. Na podstawie których, dowiedzieliśmy się jak opisać swój produkt, wykorzystując ograniczony wykaz oświadczeń autoryzowanych i jednocześnie nie tracąc istoty przekazu reklamowego.

Druga część poświecona była warsztatom z marketingu i poprowadzona przez Panią Joannę Krysińską oraz Macieja Ufnalewskiego z OUZO DESINN. Mogliśmy przekonać się  jak stworzyć skuteczną reklamę i nawiązać trwałą relację i przywiązanie klienta, niekoniecznie odwołując się do prostej zależności problem zdrowotny - antidotum, a przez to unikając przekroczenia granicy tego, co jest prawnie dozwolone.

Dziękujemy wszystkim prelegentom za wkład i zaangażowanie w pomyślny przebieg konferencji oraz firmom członkowskim KRSiO:

  1. Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o. o.
  2. Forever Living Products Poland Sp. z o. o.
  3. ICHEM Sp. z o. o.
  4. Laboratorium Medycyny Naturalnej  BONIMED
  5. Naturell Polska Sp. z o. o.
  6. Novascon Pharmaceuticals Sp. z o. o.
  7. Olimp Laboratories Sp. z o. o.
  8. P.P-F. Apipol-Farma Sp. z o. o.
  9. P.R.P. TYMOFARM W. Brzosko Magdalena Brzosko
  10. PZZ HERBAPOL S.A.

za czynny udział w konferencji i warsztatach.

     

    

 

Organizator:

 

Partner:

 

Patron medialny: 

moncler jacken